![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#31
|
||||
|
||||
|
Lasket etuperästä öljyt pois, putsaat rummun ja leimalle<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> Sitte vaan öljyt takas ja korjaa joskus kun ehtii sen stefan ja hilkkeet. Mulla vuotaa taas stefat ihan älyttömästi mutta pumppasin kääntökuulat niin täyteen vaseliinia ettei sinne enään mitään öljyä mahdu (siis nii paljo että tulee jo takativareista pihalle). Hillitsi huomattavasti vuotoa. Korjataan ne sitten talvella paremmalla ajalla...
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Muistutus tästä kaikesta | -Jyki- | Chit-Chat | 10 | 01.03.2008 08:09 |
| Mitä opimme tästä? | jnu | Linkit | 14 | 19.03.2007 15:13 |
| Tästä 4x4 kuorkki | Ex_inkkari | Linkit | 5 | 07.03.2007 20:21 |
| o: wakoneeriin startti startti löytyi!"! | wakoneekeri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 06.04.2006 20:40 |
| Jyrkkä alamäki+ mutka+ peilijäinen tie ? | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 31.12.2004 17:51 |