![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Asennus viimein valmis ja ajokuvia löytyy myös. Taikanappi asennettuna ergonomisesti saataville, laitoin arb:n katkaisian vielä toisen katkaisian taakse ikäänkuin lapsilukoksi. ![]() Vipstaakeita löytyy joka lähtöön. ![]() Max-air kompuran pulttasin vahvemmilla kumityynyillä lokarin päälle. Johdotus alkuperäisillä johdoilla suoraan akulta ja painekytkin väliin (näkyy kuvassa kompuran päässä). ![]() Itse hitsattu paineilmasäiliö (200*200*100) asennettuna takalämmmitimen paikalle, magneettiventtiili mahtui vielä samaan tilaan. Vähän jännitti koeponnistaa säiliötä. ![]() Sitten pääsi koeajo hommiin. Tallin pihassa pääsi kokeileen ojan ylityksiä, lukko päällä pystyy ajamaan aivan eri ajolinjat, kun ilman. Auto ei edes oiken putoa ojaan, kun ajaa sopivan vinosti yli. Sorakuopan rinteeseen ei päässyt lukko päällä sen pidemmälle, kun ilmankaan. Kuvassa olevaa mäkeä ei ollut aikaisemmin autolla päästy, rossipyörälläkin ylöspääsy oli haastava. Nyt Pajero meni lukko päällä hienosti ylös, keli oli kyllä tosi pitävä. ![]() Kuvassa mäki ei tietty näytä miltään, mutta on aika jyrkkä, alas ajokin oli huisin jännittävä. ![]() Kuivasta kesästä tämmöinenkin hyöty. Tässä oli ennen suolammikko missä ei ole uskallettu ajaa kun talvella. Tähän asti pääsi ilman vinssiä. ![]() Siihen upposi. ![]() Sitten on vinssattu nokka puuta vasten eikä auto liiku mihinkään. Pellon reuna vastassa, eli edessä ei ole vaijerin kiinitys paikkoja. Ainoa vaihtoehto Valmetin lisäksi vetää vinssillä taaksepäin auto ympäri. Meikäläisen, vinssin ja Pajeron ohjausvarsien mielipuuhaa. Ihme että vaijeri kesti. Onneksi ei tarvinnun yksin touhuta, oli melko paljon itikoita seurana. ![]() Siinä taistelutannerta. ![]() Tuntia myöhemmin kovalla maalla. Just alkoi satamaan. ![]() Oma kuva offin jälkeen (itse otettu). Saa nauraa nauratti itseäkin.... ![]() Edited by - luppakorva on 16/08/2006 16:08:14
Viimeksi muokannut luppakorva : 29.01.2009 10:49 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
itse ainakin koeponnistin pöntön 10bar vesipaineella vaikkakin autossa painekytkin pysäyttää kompuran jo 5bar... Viimeksi muokannut liero : 29.01.2009 09:49 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä ne vanhat kuvat näyttivät löytyvän etsimällä tuolta vanhasta galleriasta. http://static.petrisimolin.com/galle...pakorva&lite=1
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
No sieltähän ne sai näkyviin, kiitti Mylppy.
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lukon asennus GM 12b perään EI ota päähän | FinnDRZ | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 17.09.2007 08:59 |
Takavinssin asennus Pajeroon. | luppakorva | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 13.04.2007 18:35 |
Löytyykö kuvia hitsi lukon toteutuksista? | Pörö | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 09.04.2007 20:45 |
HELP help "valmis ja kuvia" | sjeeppi | Chit-Chat | 22 | 05.08.2006 23:21 |
Arb:in asennus pajeroon eteen.. | rairai | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.02.2006 19:26 |