Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 15.08.2006, 05:57
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Käy "heittämällä", kunhan:
1. Löydät laatikon, joka on ollut V8:ssa tai VM-dieselissä.
2. Otat mukaan LT230-jakolaatikon. Kardaanit ovat likimain samanpituiset (ehkä sentin heittoja).
3. Varaudut muuttamaan tunnelia, molemmat kepit ovat ihan eri paikoissa. Myös kannakkeet rungossa ovat erilaiset.

4-vaihteinen LT95 on kyllä vahvempi kuin noi 5-vaihteiset, varsinkin vanhemmat 5-lovoset (LT77, 85-94) ovat hiukan heikkoja. Uudempia taas tuskin on edullisesti saatavana.

T, Antti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hj:n laatikko TexasCruiser Tekniikka & Jutustelu 4 30.09.2007 12:27
M: AOD laatikko JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 12.03.2006 21:03
0:HJ 60 laatikko O/M/V Muut 4 07.09.2005 20:47
o:bj 40 laatikko O/M/V Muut 2 02.08.2005 16:17
Automaatti laatikko kysymys ?? SoSo Tekniikka & Jutustelu 5 23.07.2005 09:56


Sivu luotu: 13:56 (GMT +2).