Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 13.08.2006, 23:59
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
quote:
autoa suunnistus-cupin protoluokkaan (punakilvet ja porttaalit ja max. 41" rengas), jos tavoitteena olis
mahdollisimman kestävä, luotettava, kevyt ja suorituskykyinen auto, jonka kustannukset ja työmäärä (sekä
rakentamisen että huollon/ylläpidon suhteen) olisivat kuitenkin jotakuinkin järkeviä?
Suzukin runko on hyvä lähtökohta = kevyt (n.40kg)



mutta kori vois olla Jeepistä, se on pieni ja kevyt (leveys vain 150cm)



Mjoottori/lootat vois olla 90-luvun W463 G-mersulaista, esim. 290 tai 300td/autom+jakoloota.
Ja jos akselihommassa ajattelee järjellä, niin Mogin akselit ei ole suunnistusautoon "liian" helpot asentaa, eikä ne ole edes kevyet. Volvolaiset vois olla järkevämmät, niihin vain levyjarrut.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suunnistus CUP 2008?? Tapahtumat 24 30.11.2007 11:52
Suunnistus Cup 2007 Killman Tapahtumat 16 06.10.2007 19:52
suunnistus välineet? volvolet-sugga Tekniikka & Jutustelu 62 14.08.2007 20:32
Suunnistus-CUP ilmoittautumiset Paavo Tekniikka & Jutustelu 20 15.05.2007 07:03
Off-Road Suunnistus-CUP Paavo Tapahtumat 193 06.09.2006 08:01


Sivu luotu: 23:50 (GMT +2).