Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 13.08.2006, 13:12
jpl jpl ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 14.07.04
Sijainti: Salo Märynummi Finland.
Viestit: 430
Perusasetus

Lainaus:
quote:Mitäs hienoa tuossa II-versiossa on? Enemmän hepoja varmaan?
2LT: 85 hp/192 nm
2LT-II: 97 hp/220 nm

LäJästä tuli selvästi pirteämpi kulkija vaihdon jälkeen.

Lainaus:
quote:Onko tuo puuttuva letku siihen syyllinen?
En tuohon osaa varmaksi vastata, kun en ole tuohon saateenpoistosysteemiin syvällisemmin perehtynyt. Pistä letku paikoilleen ja kokeile. Se letku ohjaa jotenkin jakajapumpulta alipaineella/paineella sitä imusajassa olevaa läppää, jota 2LT koneessa ei lainkaan ole.

Nuo saastehärpättimet yleensä ohjaavat pakokaasuja takaisin imusarjaan ja pikkuhiljaa tukkivat paikat. Ne kannattaa poistaa, jos auto ei ole vähäpäästöinen.


HJ61 -90 & LJ70 -89
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysymyksiä HJ-45:stä burton Tekniikka & Jutustelu 19 16.05.2009 16:04
Terrano kysymyksiä. EZU Tekniikka & Jutustelu 2 15.03.2008 16:29
Tukivarsi kysymyksiä JERKKU Tekniikka & Jutustelu 5 01.03.2006 19:50
Suzukista kysymyksiä Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 24 16.02.2006 10:59
Kysymyksiä 86:sta Vuosimallit 1984-1996 0 15.10.2002 09:02


Sivu luotu: 10:46 (GMT +2).