![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Näin se volsussa toimii, eli pyörintäeron huomaa. Joku väitti että esim. syncron visko on niin hidas että ehtii sutimaan itsensä kiinni... ja paskat, tuli tuokin todettu eräällä jyrkällä kallionousulla (ei sisältänyt laitonta maankäyttöä) lähdin kipuamaan niin hetkellinen sutaisu takapyöriltä ja taas mentiin jokavetoisena... eli ajallisesti luokkaa 1-2 sekunttia niin oli etuvetokin käytössä.
Ja vitut, mulla ON lukot akseleissa |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
cedricistä neliveto | Maasturiprojektit | 5 | 13.11.2007 21:03 | |
O/V Neliveto M: 305+350 ja 350+700 | Watti | O/M/V Ajoneuvot | 15 | 20.08.2007 20:33 |
O: HJ:hin neliveto | ZTR | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 16.07.2007 00:25 |
Katumaasturin visco | jpisteh | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.11.2005 20:30 |
neliveto-ongelma yhä HJ:ssa (ohi on) | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 04.10.2005 12:04 |