Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 02.08.2006, 21:46
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Näin se volsussa toimii, eli pyörintäeron huomaa. Joku väitti että esim. syncron visko on niin hidas että ehtii sutimaan itsensä kiinni... ja paskat, tuli tuokin todettu eräällä jyrkällä kallionousulla (ei sisältänyt laitonta maankäyttöä) lähdin kipuamaan niin hetkellinen sutaisu takapyöriltä ja taas mentiin jokavetoisena... eli ajallisesti luokkaa 1-2 sekunttia niin oli etuvetokin käytössä.


Ja vitut, mulla ON lukot akseleissa
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
cedricistä neliveto Maasturiprojektit 5 13.11.2007 21:03
O/V Neliveto M: 305+350 ja 350+700 Watti O/M/V Ajoneuvot 15 20.08.2007 20:33
O: HJ:hin neliveto ZTR O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 16.07.2007 00:25
Katumaasturin visco jpisteh Tekniikka & Jutustelu 5 07.11.2005 20:30
neliveto-ongelma yhä HJ:ssa (ohi on) Cental73 Tekniikka & Jutustelu 6 04.10.2005 12:04


Sivu luotu: 23:59 (GMT +2).