![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Upitetaas tätä GEW10000-vinssin vianselvitys ja purkukuvilla.
pinnakireenä-nickillä vaikuttavan hahmon GEW tilttas totaalisesti viime ajopäivillä Nokialla. Tänään sitten irrotettiin vinssi keulilta ja sit Makelle mittauttaan solenoidit. Solenoidit tuntu olevan ihan kunnossa joten sitten ite vinssin moottorin kimppuun. Ensin mittailtiin moottoria ja vastukset näytti melko hämäriltä joten moottorikoppa auki. Kuvista näkee että on melkolailla identtinen ABT:n kanssa. Vinssi on ny 7kk vanha ja ollu keulilla sen puoli vuotta. Hiilisilta ja päätykoppa aivan täynnä epämääräistä harsoo/villaa. Vähän paineilmaa hiilisiltaan että näkee mitä villakasan alta paljastuu. Hiilisillassa muovit sulanu, eristeet rikki ilmeisesti useemmastakin kohtaa, "hiukset" lattialla on moottorikopan pohjalla olleita tiiviste/eristejäämiä, yhden hiilen jousikin oli poikki. Että tällästä. ____________________________ VAZ 2121 Niva SORONÓ Off-Road Team #1 Mansen Maasturi Club toveriniva(at)kotikone.fi |
Luokat |
sähkövinssi |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sähkövinssien top10??? | repo | Tekniikka & Jutustelu | 48 | 19.06.2008 21:56 |
Mihin porukka on sijoittanut sähkövinssien ohjausb | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 15.05.2007 05:20 |