![]() |
![]() |
|
Matti Nykänen Keskustelua Matti Nykäsestä |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Legendaarisia Lausahduksia Matti Nykäsen SuustaTuntojemme tulkin, avaruuden anturin - Matin - korkealentoisia pohdintoja elämästä. "Elämä on laiffii." Jaa'a, kukapa tämän taitaisi tyhjentävämmin sanoa! "Elämä on ihmisen parasta aikaa." Toinen Matin niin paikkansa pitävä toteamus TV-haastattelussa. "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Jälleen yksi lausahdus joka todistaa Matin puhuvan myös ulkomaankieliä. "Rakkaus on kuin lankakerä - se alkaa ja loppuu." Matti jos kuka on oikea henkilö tämän toteamaan. "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." Matti tunteikkaasti kommentoi Ilta-Sanomissa avioeron peruuntumistaan. "Mulla on karismaa!" Vaatimattomana miehenä tunnettu Matti hallitsee myös itsetutkiskelevan psykoanalyysin salat! "Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta." Tästä saamme huomata, kuinka Matti todellakin elää niinkuin opettaa. "Ehkä join, ehkä en, so not kunhan hyppy kulkee!" Matti TV-haastattelussa kun häneltä kysyttiin joiko hän mäkiviikolla viinaa hotellissa niinkuin iltapäivälehdet väittivät. Erityisesti ilmaisu "so not!" on jäänyt elämään... "No pilluhan se on aina mielessä mutta hypätään nyt ensin!" Mäkikisaan valmistautuvan Matin kommentti toimittajalle joka tuli kysymään mikä on miehellä mielessä. -ozz7pp.. ke?-
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lasten suusta.. | cam68 | Chit-Chat | 15 | 07.11.2006 21:04 |
Totuuksia Nykäsen suusta | KingCappi | Chit-Chat | 6 | 28.04.2006 07:21 |
Nykäsen uudet lentävät lauseet | Repro | Chit-Chat | 5 | 23.10.2005 00:06 |
Lasten suusta | Santeri | Jokes | 1 | 17.01.2005 10:36 |
Matti Nykäsen eroottinen lataus | Lars | Matti Nykänen | 0 | 07.08.2002 09:37 |