Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 30.07.2006, 11:15
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Kyllä runkoa saa korjata ja vahvistaa. Tosin tarvittaessa on esitettävä selvitys hitsaustyöstä ja käytetyistä materiaaleista (eli käytännössä jos työn jälki on karua tai muuten vaan epäilyttävää). Täältä löytyy muuten J6:n rungon materiaalin lujuus:

http://www.a1.nl/phomepag/markerink/J6_Documents/

Tarkemmin:

http://www.a1.nl/phomepag/markerink/...-07-23_119.jpg

Eli myötörajan ollessa vähintään 294 MPa voi runkoa korjata esim. tavallisella lujemmalla rakenneteräksellä (S355, vanh. Fe52).


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hitsaus Kirk Tekniikka & Jutustelu 9 17.05.2008 19:29
Täytelangalla hitsaus Rälläri Tekniikka & Jutustelu 4 25.02.2007 22:02
Rungon hitsaus?? Ari.V Tekniikka & Jutustelu 5 27.09.2006 02:11
Täytelanka hitsaus Tekniikka & Jutustelu 15 28.11.2005 21:05
MIG Hitsaus kaasut offipete Tekniikka & Jutustelu 6 18.11.2005 00:26


Sivu luotu: 18:06 (GMT +2).