Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 23.07.2006, 10:46
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.737
Perusasetus

Massa on maailman vittumaisin tuote, kun teet jotain tulitöitä autoosi.

Ei nuo maalit kyllä mitenkään erityisen helpolla moottori- tai vaihteistoöljyllä liukene kuivuttuaan vaikka olisi kuinka "öljypohjaisia".

Joku halpahallin rötjämaali ajaa hyvin asiansa pohjassa, kysehän on oikeasti vaan huoltomaalausvälistä. Jos haluat viittä vailla ikuista, niin sitten kunnon hiekkapuhalluksella paikat metallille ja kunnon pohja ja kova kaksikomponentti epoksi tai PUR-maali. Ne pysyy hyvin, mutta ei mikään maali voi kestää auton liu'uttelua kivien yli tms., kun metallistakin löytyy pari milliä syviä naarmuja. Eli aina niitä joutuu parantelemaan, jos meinaa ruosteettomana pitää.

www.alanmiehet.com #1
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
rungon maalaus jami63 Tekniikka & Jutustelu 16 26.09.2008 17:16
Mistä hyvää liuotinta auton pesuun ennen maalausta jnu Tekniikka & Jutustelu 4 11.05.2008 22:11
rungon lyhentäminen MiKo Tekniikka & Jutustelu 3 10.04.2007 21:09
HJ:n rungon hitsaus _JJ Tekniikka & Jutustelu 8 30.07.2006 19:42
hj rungon muutoksesta? Jani E Tekniikka & Jutustelu 1 03.04.2006 19:18


Sivu luotu: 12:57 (GMT +2).