Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.07.2006, 15:20
radia radia ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 06.07.06
Viestit: 6
Perusasetus

Olin juuri tuossa parituntia tutkimassa turbon toimintaa näin ulkoisesti.. mikä tehtävä on vaijerilla joka menee turbosta moottorin imupuolella olevaan mötikkään jota epäilen painekelloksi..?

tämä vaijeri ei liikahdakkaan vaikka koneelle antaa runtua kunnolla, kokeilin kiristää vajeria käsin se liikuttaa turbonloppupäähän (mistä pakoputki lähtee) menevää akselia. turbon toimintaa en saannut ainakaan suurtavaikutusta aikaan, vaikka akselia kääntelinkin...


toinen ihmeellisyys on taas jonkinnäköinen painekello turbon pakopuolen päässä, kellosta lähtee toinen letku imusarjaan ja putki/akseli, taas sinne turbonloppupuolelle, mistä pakoputkilähtee...

muut letkut tuntuvat olevan jotain öljy/jäähdytysletkuja. eikä auton tehoissakaan huomaa äkkiseltään tehoeroa entiseen...



anteeksi tyhmyyteni, toivottavasti tuosta tekstistä saa jotaan selkoa..

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Turbo! PatrolAss O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.11.2007 19:22
M: Patrollin turbo kone,jarrusatuloita,turbo osia. tapsa4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 24.05.2007 12:34
M/V : K03 turbo panzer O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 10.05.2007 23:19
M: BJ-40 4.0l turbo Hippo O/M/V Ajoneuvot 11 14.03.2007 07:36
TURBO Tekniikka & Jutustelu 2 09.12.2005 22:12


Sivu luotu: 04:36 (GMT +2).