Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 21.07.2006, 05:39
jjtp jjtp ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.04
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 2.172
Perusasetus

tuleeko noi saman jarruputken kautta kautta nurkkiin kuin lattiassa oleva jarruputki?
eli jos tulee niin tarvit lisäksi molemmille puolille kolmitie venttiilin ettei kääntöjarru "kumoa" jalkajarrua (jarru toimii ns samanaikaisesti kahvasta ja polkimesta).
mä kytkisin ton 2kpl ns valonvaihtoreleellä(eli yksi vaihtorele per venttiili ja molemmille oma lukkiutuva katkaisin) niin että jos rele vikaantuu niin kässäri jää toimimaan kuitenkin molemmille puolille.
eli sama "suomeksi" kun vaihtoreleen käämille ohjataan jännite rele vetää jä kytkee pois pelistä sen takapyörän jonka ei tarvi jarruttaa.
tossa kuvassa sininen "kananmuna" on se kolmitie venttiili,tossa on niitä vain yksi koska käppäri toimii molemmille takafillareille.


.
.
.
.
.
.
.
.






Edited by - jjtp on 21/07/2006 06:41:56

Edited by - jjtp on 21/07/2006 06:48:44

Edited by - jjtp on 21/07/2006 06:49:14
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 09:06 (GMT +2).