Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 20.07.2006, 09:54
H@nde:n Avatar
H@nde H@nde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.01.05
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 153
Perusasetus

Eikös noi painee ole silloin kohdallaan, kun kun rengas pysyy vanteella ja sillä voi ajaa muutenkin kun suoraan. jos jollain sattuu olemaan lukkovanteita niin se olis heidän oma asia. toi muutama milli lisää halkaisiassa jos painetta nostetaan ei varmaankaan paranna oleellisesti auton etenemis kykyä kun taas rengas kovenee niin pito vähenee (eikös se niin ole). mielestäni paineet saa olla vapaat, kunhan rengas menee tuon tulkin läpi. Katsastuksessa saattaa katsastus mies sitten sanoa että ajappa tuossa muutama kasi neliveto päällä, niin nähdään noi renkaiden pysyvyys vanteella. Mikäs tossa on niin vaikeeta??? Onkos niitä sellaisia renkaita sitten esim. että kun kyljessä lukee 35" ja laskee paineet lähes nollaan niin menee 838mm tulkista läpi?

Pyörivä rengas ei tukkeudu...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 22 11.01.2009 23:48
Suunnistus Cup 2007 Killman Tapahtumat 16 06.10.2007 19:52
Off Road Suunnistus / Ajopäivät Tervakoskella offipete Tapahtumat 13 18.09.2007 17:41
OFF ROAD DRIVE -LEHDEN FORMULA OFF ROAD NUMERO myllis O/M/V Muut 7 15.02.2007 22:56
Hmm... suunnistus-proto? Paavo Tekniikka & Jutustelu 44 21.08.2006 22:17


Sivu luotu: 23:36 (GMT +2).