![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Olen onnistuneesti pessyt jo muutaman lämppärin kennon lipeällä (esim. konetiskiaineessa on paljon tätä), ja juuri kahteen suuntaan kuumaa vettä työntäen. Yhden kennon annoin seistä yön yli aineet sisällään.
Kannattaa varmaan tutkia myös ilmapuolen kunto, ettei ole n. 20 vuoden mustat pölyiset villat, havunneulaset ja koivunsiemenet tukkimassa koloja, kuten BJ:n kennossa oli. Runsaasti paineilmaa ja jo alkoi lämpöä riittää. Ei ihan 200 euron arvoista työtä, sanoisin. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pontiacin lämppäri | tnyberg | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.10.2006 19:52 |
LJ/HJ:n lämppäri moottori | H@nde | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.12.2005 16:30 |
patrollin lämppäri | pate20 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.11.2005 16:15 |
M: Takatilan lämppäri | Kupla | O/M/V Muut | 2 | 19.11.2005 18:48 |
Rangen lämppäri | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.11.2004 12:21 |