Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 12.07.2006, 08:07
Wolfie Wolfie ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.06.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 329
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Onks nyt oikeesti joku kesäloma kausi offiharrastajillakin??<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Vai onks vaan kaikkien autot "telakalla"<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>

telakalla ja työn alla juu enkä oo saannu ratoja viellä tehtyy mettään.Safaria ei pysty sillai ajaa tulevaisuudessa mut jotain kalliopätkiä oon suunnitellu.




<center>---------------------------------------

www.formula-offroad.fi

</center>

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hankasalmella ajoja? nizzan Tapahtumat 2 04.03.2008 06:46
joensuun suunnan ajoja?? mauno Tapahtumat 3 20.02.2007 09:25
keskisuomessa ajoja millon Tapahtumat 1 28.09.2005 22:31
Veijon essolle ens viikonloppuna Hunter Tapahtumat 11 07.11.2003 22:20


Sivu luotu: 17:36 (GMT +2).