Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 07.07.2006, 14:08
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.735
Perusasetus

Chevyn pumput käyttää korkeampaa painetta kuin Japsit yleensä.

Chevyn pumpusta(siitä missä on säiliö samassa) on olemassa ainakin kahta versiota. Molemmilla pärjää, mutta toisessa on tuhdimmat sisäkalut ja ulkoisia tunnusmerkkejä ei taida olla. Noi mitä mulla on, on kahdella kiilahihnalla pyöritettäviä, ulkomitoiltaan aika isoja.

Vanhoissa Volvoissakin on käytetty kuulemma samanlaisia pumppuja, mutta itte en ole sellaiseen törmännyt.

Öljynjäähdyttimen laittaisin ehdottomasti paluulinjaan, helpottaa aika tavalla lämpöongelmia. Jopa Tojotan tehostimet jaksaa jäähdyttimen kanssa.

Tehokkaammalla pumpulla ongelma siirtyy sitten simpukan päähän. Esimerkiksi Chevyn pumppu ja Hj:n simpukka ei tuota kovin hyvää lopputulosta, mutta siirtymällä samalla kertaa Chevyn simpukkaan saa jätettyä yhden turhan kehitysasteen pois.



www.alanmiehet.com #1
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: K-moottoriin ohjaustehostajan pumppu jnu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 24.03.2007 18:19
Läjän ohjaustehostajan pumppu murikka Tekniikka & Jutustelu 2 19.01.2006 13:45
m:pajeron ohjaustehostajan pumppu. O/M/V Muut 0 12.12.2005 19:56
HJ-60 -83 OHJAUSTEHOSTAJAN PUMPPU OSTETAAN O/M/V Muut 0 17.10.2005 09:58
o:ohjaustehostajan pumppu O/M/V Muut 0 21.05.2004 10:46


Sivu luotu: 22:31 (GMT +2).