Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.07.2006, 13:31
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Lainaus:
quote:
pitikö siis jarrut vaihtaa ? vai vertailuksi vaan tiedot hj61 jarruista ?
ja nuo speksit saa varmaan jossei muualta ni tojota huollosta...

niinhän se kyllä on et mikspä tuota nelikolla penkittämään. kai ne neliveto penkit on jatkuvia nelikkoja varten.

eli lyhyesti:
- penkitys ja siitä paperit
- vertailu moottorin paprut FJ-40(?)

omassa bertassa on asennettu ruuvi paineen säätöä varten niin se on varmaan hukattava pois leimalle, ja aikomus oli muutenkin laittaa vakioksi paineet.

Edited by - pumo on 05/07/2006 09:37:54
Juu, sori siis mä vaihdoin myös aksulat samalla muutoskatsastuksella eli sen takia piti olla paprut HJ akseleista.

BJ/FJ-40 on vakiona samoillla jarruilla.

Jossain vaiheessa tulee FJ:hin eteen levyt mutta on niitä rummullisiakin.


____________________________________
- jm

OffRoad Kainuu, SLCK #110, Komk OffRoad team

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ-60 turbotus Nerd-O Maasturiprojektit 64 17.03.2009 18:14
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 05:17 (GMT +2).