Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 03.07.2006, 07:01
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kaarista vielä. Olen Paavon ekan postauksen linjoilla. Liite J:n mukaiset kaaret voisi olla suosituksena mutta muukin rakenne olisi hyväksyttävissä.
Toivoisin tuon kaarisäännöksen olevan joustavan. Jos minun pitää hitsata kaarien ja etuikkunan väliin katto, olen ulkona
kisoista. Jeeppiä en riko säännösten takia. Olen rakentamassa ulkoisia kaaria, suojaamaan autoa ja matkustajia mahdollisen
kaadon varalta. Ne eivät tule koristetarkoituksiin. Kiinnitykset tulevat "rock slideriin" ja muihin valmiisiin paikkoihin.
Näiden kiinnitysten ja ulkoisen rakenteen vuoksi kaarista ei saa sääntöjen mukaisia. Olen netistä löytänyt paljon kuvia
orkkiskaarilla kaadetuista jeepeistä. Missään pääkaari ei ole pettänyt. On pyöritty useampia kertoja ympäri.
Vahingot ovat keskittyneet etuikkunaan, etupeltiin, ja etulokasuojiin. Tuota etuikkunan ja ovien aluetta olen suojaamassa.

Just do it!
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 22 11.01.2009 23:48
Suunnistus Cup 2007 Killman Tapahtumat 16 06.10.2007 19:52
Off Road Suunnistus / Ajopäivät Tervakoskella offipete Tapahtumat 13 18.09.2007 17:41
OFF ROAD DRIVE -LEHDEN FORMULA OFF ROAD NUMERO myllis O/M/V Muut 7 15.02.2007 22:56
Hmm... suunnistus-proto? Paavo Tekniikka & Jutustelu 44 21.08.2006 22:17

Sivu luotu: 10:43 (GMT +2).