![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Tässä justain muistelin, taas.
Eli mun fiatti-jeep oli tehty jälkiasennuksena Hämeendieselissä, tampereella, vuonna -78 ja auto oli/on -76. Fiatin koppa on samantyylinen kuin 240/740 volvossa. Koppa toimii laatikon päätynä, ja pitää kytkin akselin laakerin pesässään ja sit painelaakerin liukuputki on kopassa kiinni. Näin ollen oli käytetty fiatin omaa painelaakeri/haarukka pakettia. Fiatin painelaakerin putki on niin iso sisähalkaisialtaan, että jeepin putki menee sen sisään. Ja keskitys tapahtui muistaakseni näiden putkien väliin sorvatulla sopivan kokoisella holkilla (putkella). Ja väli laippa ei näin ollen keskittänyt millään tavoin. Laippa oli vain sitä varten että kopan ja laatikon kiinnike reiät/pultit ovat eri kohdilla. Mutta voi olla että muistan sen verta väärin että myös väli laippa saattoi olla tiiviisti laatikkoon keskittävä. Mutta koppaan keskitystä ei oikeastaan voinut olla tuossa systeemissä. Täytyy viikonloppuna kaivaa fiatti romppeet pressun alta esiin ja tutkia paremmin. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lasikuituosia Wagoneeriin | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 12.09.2007 16:34 |
O: Alkup. korotussatsi wagoneeriin | -Epeli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 28.06.2007 20:18 |
OT: Cedricin automaattiloora | sepi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.04.2007 12:22 |
m:cedricin automaatti | KG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.01.2007 10:52 |
OT: Cedricin hehkut | sepi | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.01.2006 20:35 |