Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 28.06.2006, 13:42
cb125twin cb125twin ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: wermund
Viestit: 27
Perusasetus

bongasin pirate4x4stä: "I thought the SD33 used an SAE #4 bell housing bolt pattern. It's different than the SAE #3 used by most chevy motors ie. 350, but an adapter can at least be made as it is a standard bell housing pattern.

The SD-33's in the Scout were mostly mated to T-19's via an SAE #4 flywheel housing. The few Scouts and the CJ10a (Airforce Tug) that were mated to auto's were done via BB Mopar 727's were done via a special adapter SD33 to BB Mopar."

eli löytyykö #4 kaavelia ja sopisko suoraan LD28 perään. Voisi päätellä että sopii kun joku oli pultannu ko. koneen suoraan 727 eteen

näytti sae 4# hakusanalla tulevan valmistajia kaavelille jossa perässä 6-pulttikehä

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: LD28 - TH700 adapterilaippa ostettas eewertti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 21.02.2008 21:16
O:404 mog kytkinkoppa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 26.09.2007 21:55
O: Chevyn kytkinkoppa kivinen O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 28.08.2007 19:00
4v manuaalivaihteistoja LD28:lle O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 27.06.2007 06:31
Jeepin kytkinkoppa Tekniikka & Jutustelu 3 13.01.2005 12:36


Sivu luotu: 21:08 (GMT +2).