![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
bongasin pirate4x4stä: "I thought the SD33 used an SAE #4 bell housing bolt pattern. It's different than the SAE #3 used by most chevy motors ie. 350, but an adapter can at least be made as it is a standard bell housing pattern.
The SD-33's in the Scout were mostly mated to T-19's via an SAE #4 flywheel housing. The few Scouts and the CJ10a (Airforce Tug) that were mated to auto's were done via BB Mopar 727's were done via a special adapter SD33 to BB Mopar." eli löytyykö #4 kaavelia ja sopisko suoraan LD28 perään. Voisi päätellä että sopii kun joku oli pultannu ko. koneen suoraan 727 eteen näytti sae 4# hakusanalla tulevan valmistajia kaavelille jossa perässä 6-pulttikehä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: LD28 - TH700 adapterilaippa ostettas | eewertti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 21.02.2008 21:16 |
O:404 mog kytkinkoppa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.09.2007 21:55 | |
O: Chevyn kytkinkoppa | kivinen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 28.08.2007 19:00 |
4v manuaalivaihteistoja LD28:lle | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.06.2007 06:31 | |
Jeepin kytkinkoppa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.01.2005 12:36 |