Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 28.06.2006, 05:22
cb125twin cb125twin ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: wermund
Viestit: 27
Perusasetus

Lainaus:
quote:
juu taitaa nua ylistaron jeepit olla meikäläisen vanhoja.sinne ne ainaki meni.muistaakseni tuas ratsuni jeeppi yhristelmäs oli joku välilaippa tehty datsunin vauhtipyöränpäälle mihinkä vasta kytkin otti ja neulalaakerin pesään joku soviteholkki.mut se kytkin oliki mallia on/off.eli siina oli datsunin vauhtipyörä jeepin levy ja paineasetelma.nii ja jeepin laatikko.

oisko se neulalaakerin pesän soviteholkki sellanen kytkinakselin jatke jos se akseli on muuten liian lyhyt?
oisko samasta syystä kytkinkoppaa työstetty sopivammaksi ja välilaippaa ei olisi tarvittu. Monellako pultilla jeepin kytkinkoppa on laatikossa kiinni? automaatticedrikin kytkinkoppa on 6:lla.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lasikuituosia Wagoneeriin JERKKU Tekniikka & Jutustelu 2 12.09.2007 16:34
O: Alkup. korotussatsi wagoneeriin -Epeli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 28.06.2007 20:18
OT: Cedricin automaattiloora sepi Tekniikka & Jutustelu 4 06.04.2007 12:22
m:cedricin automaatti KG O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 02.01.2007 10:52
OT: Cedricin hehkut sepi Tekniikka & Jutustelu 7 11.01.2006 20:35


Sivu luotu: 21:19 (GMT +2).