Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 27.06.2006, 11:54
cb125twin cb125twin ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: wermund
Viestit: 27
Perusasetus

Lainaus:
quote:

Tääny on tietoo mitään tietämättä/muistamatta. Ilmeisesti oli Jeepin oma laatikko koneen perässä. En muista mitä sieltä kytkinkopasta piti työstää, että osat sopi nätisti. Vuos sitten toinen Jeepeistä tais olla myynnissä.

Meinasin kytkeä cedricin koneen 3v manuaaliin käyttämällä nissan automaatin kaavelia=kytkinkoppaa johon tekee reiät haarukalle ja työsylinterin pulteille. eikö siis tartte älytöntä välilaippasovellusta vaan suoraan kytkinkoppa lootaan kiinni?

Miten jeepin laatikko kannattaa autosta irrottaa? koneen mukana vai? jakolaatikko taitaa olla sillai kiinteesti, onko viisasta ottaa pultit auki ja irrottaa jakolaatikko erilleen ja nostaa NP208 kanssa 3v koneen mukana?



Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lasikuituosia Wagoneeriin JERKKU Tekniikka & Jutustelu 2 12.09.2007 16:34
O: Alkup. korotussatsi wagoneeriin -Epeli O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 28.06.2007 20:18
OT: Cedricin automaattiloora sepi Tekniikka & Jutustelu 4 06.04.2007 12:22
m:cedricin automaatti KG O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 02.01.2007 10:52
OT: Cedricin hehkut sepi Tekniikka & Jutustelu 7 11.01.2006 20:35


Sivu luotu: 03:29 (GMT +2).