En tiedä olenko jotenkin aivoton, tai vähä-älyinen, mutta Volvon serviisi manuaali on jotenkin sekava noiden öljyjen kanssa. Vaikka mitä eri vaihtoehtoja tarjoavat, ja sit vielä erikseen Volvon ja ZF:n laatikot?
Onko noita kopperoita muilla kuin ZF:n laatikoilla? Tai sitten näissä nettimanuaaleissa on ihan perinteisen kuorma-auton ohjeita seassa?
Yhtä kaikki, ite laitoin kylmästi lootaöljyä joka paikkaan. Jakolootasta näytti tulevan ATF:a ulos, ainakin se oli punasta ja ihan eri tuntuista kuin normi lootaöljy.
Sitten offtopic, tulipa herkistettyä lämmönsäätöventtiilikin kun kopissa alkoi olla aika lämmin... lämppäri tohotti täysillä kuumaa kabiiniin.(myös se takatilan kenno) Nuppia jo joskus rassasinkin, mutta kaapelit vaativat vähän jumppaa että liike menee perille. Aika kauan sitä jaksoi hikoilla.
Life sucks, then you die...