![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuolta voi lukea.
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=84474 Eipä kauheasti speksejä ole, kehuja kylläkin. RP:n Laakkonen selitti että alusyylärissä on laajemmat kanavat kuin perinteisessä. Virtausnopeus siis hitaampi, jolloin neste ehtii jäähtyä tehokkaammin. Kuten JF yllä selitti, niin alusyylärin ei tarvitse olla yhtä monirivinen kuin tavallisen. Messingin ja alumiinin lämmönjohtavuus erot selittävät siis osaltaan miksei rivejä tarvita alusyylärissä yhtä montaa. Spesialistit lisätkööt/korjatkoot jos meni metsään. Eikös Jarella ollu alusyyläristä kokemuksia? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M : Cragar "Star Spoke" Chrome 10x15 et-38,UUDET | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.01.2008 22:28 | |
M: CRAGAR STAR-SPOKE CHROME 10x15 **UUDET** !!!! | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 11.01.2008 11:13 | |
M: Vene Sea Star 6000 Cruiser+Mercruiser 3,0 130hv | PeteTurku | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 12.06.2007 19:42 |
Star Wreck | ugly_hj | Chit-Chat | 1 | 31.10.2005 18:39 |
Poikarakkaus ja Star Trek:Enterprise | MäIte | Romance and Relationships | 0 | 24.11.2002 21:06 |