Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 20.06.2006, 21:10
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.688
Perusasetus

Tuolta voi lukea.

http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=84474

Eipä kauheasti speksejä ole, kehuja kylläkin.

RP:n Laakkonen selitti että alusyylärissä on laajemmat kanavat kuin perinteisessä. Virtausnopeus siis hitaampi, jolloin neste ehtii jäähtyä tehokkaammin. Kuten JF yllä selitti, niin alusyylärin ei tarvitse olla yhtä monirivinen kuin tavallisen. Messingin ja alumiinin lämmönjohtavuus erot selittävät siis osaltaan miksei rivejä tarvita alusyylärissä yhtä montaa.

Spesialistit lisätkööt/korjatkoot jos meni metsään.

Eikös Jarella ollu alusyyläristä kokemuksia?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M : Cragar "Star Spoke" Chrome 10x15 et-38,UUDET O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 17.01.2008 22:28
M: CRAGAR STAR-SPOKE CHROME 10x15 **UUDET** !!!! O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 11.01.2008 11:13
M: Vene Sea Star 6000 Cruiser+Mercruiser 3,0 130hv PeteTurku O/M/V Ajoneuvot 0 12.06.2007 19:42
Star Wreck ugly_hj Chit-Chat 1 31.10.2005 18:39
Poikarakkaus ja Star Trek:Enterprise MäIte Romance and Relationships 0 24.11.2002 21:06


Sivu luotu: 06:06 (GMT +2).