Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 09.06.2006, 10:04
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Tuossa aikaisemmin ihmettelin miksi detroitti tuntui takana olevan lukossa asfaltilla ja
epäilin sen olevan vammautunut. Kuitenkin kun renkaat olivat ilmassa, käsin pyöritettynä
toimi niinkuin pitääkin. Tämä kuva selvensi asiaa.

Kun neliveto Wrangerissa on päällä, se on 100% lukko. Silloin riippumatta detroitista
kumit sutii jossain kohtaa tiukassa käännöksessä. Vaikka lukkoja ei olisi
ollenkaan. Tämä selittää asian.

Minulla oli tiuha neliveto päällä tuossa tilanteessa. Metsässä toimii aivan normaalisti.

Ohjaustehostin ei ole enää äännellyt. Lisäsin hieman nestettä ja ilmasin.

Just do it!

Edited by - jappe on 09/06/2006 11:10:29
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O/CJ Jeepin ikkunankarmi timmy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.02.2008 08:12
JEEPIN VANTEISTA vepele Tekniikka & Jutustelu 5 03.02.2008 23:46
jeepin kolinat audiopro Tekniikka & Jutustelu 2 28.12.2005 00:45
jeepin soa Tekniikka & Jutustelu 14 06.07.2004 21:29
Jeepin EGR HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 3 03.06.2004 08:34


Sivu luotu: 18:16 (GMT +2).