![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Viimeisten vuosien BJ-45:sta löytyy ratkaisu moneen ylläolevaan ongelmaan, niihin kun on saanut nelirivistä syylaria (ainakin kompressoriautoiksi myydyistä löytyy ihan Toyotan omaa) ja jostain syystä niiden täyskevennettyihin taka-akseleihin ei ole viety käsijarruhilppeitä, vaan ovat varustettu uudempaan (halkaistavaan) jakolaatikkoon (eli samaan kuin J6:ssa) sopivalla kardaanikäsijarrulla.
Suurin ongelma taitaa olla saatavuudessa, siksipä voikin käydä rakentelemaan (kuvia mm. profiilissa ja lisää tietoa hakumoottorilla), mutta ihan oikeita, heittämällä sopivia japanilaisiakin osia on olemassa. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ40-76 | rikuBJ | Maasturiprojektit | 45 | 28.10.2008 19:21 |
m.bj40 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 22.09.2007 21:47 | |
M: bj40 | Kumikameli | O/M/V Muut | 6 | 14.12.2005 01:14 |
kaikuluotain keulille? | Jörmelö | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.03.2005 18:35 |
Bj40 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 09.09.2004 18:53 |