Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.06.2006, 08:07
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Ei se työsylinteri tiedä millaiselta pääsylkyltä sitä painetta tulee,
jos tehostamattoman ja tehostetun pääsylinterin halkaisija ja iskunpituus
(=tilavuus) sopii niin eikös tehostetun voi laittaa suoraa tilalle?

Tai toisinpäin, jos vanhan ja uuden työsylinterin halkaisija ja iskunpituus
ovat samoja, niin niiden kanssa voi käyttää kumpaa tahansa pääsylkkyä.

Jos tilavuudet ei oo samoja, niin sitten pitää miettiä mistä ottaa ekana
kiinni, ettei käy niin että työsylinteristä pullahtaa mäntä pihalle.

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ kytkimen ilmaus? Cental73 Tekniikka & Jutustelu 2 20.08.2007 20:16
Uazin kytkimen osista sibbis Tekniikka & Jutustelu 10 28.05.2007 19:32
tojon 2L vs. 22r kytkimen erot...... lepoantti Tekniikka & Jutustelu 4 22.01.2007 22:38
HJ:n kytkimen työsylinteri! Tekniikka & Jutustelu 6 29.10.2006 15:33
O: Rangeen kytkimen pääsylinteri Phase O/M/V Muut 1 03.02.2005 23:16


Sivu luotu: 21:38 (GMT +2).