![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ei se työsylinteri tiedä millaiselta pääsylkyltä sitä painetta tulee, jos tehostamattoman ja tehostetun pääsylinterin halkaisija ja iskunpituus (=tilavuus) sopii niin eikös tehostetun voi laittaa suoraa tilalle? Tai toisinpäin, jos vanhan ja uuden työsylinterin halkaisija ja iskunpituus ovat samoja, niin niiden kanssa voi käyttää kumpaa tahansa pääsylkkyä. Jos tilavuudet ei oo samoja, niin sitten pitää miettiä mistä ottaa ekana kiinni, ettei käy niin että työsylinteristä pullahtaa mäntä pihalle. "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ kytkimen ilmaus? | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.08.2007 20:16 |
Uazin kytkimen osista | sibbis | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.05.2007 19:32 |
tojon 2L vs. 22r kytkimen erot...... | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.01.2007 22:38 |
HJ:n kytkimen työsylinteri! | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.10.2006 15:33 | |
O: Rangeen kytkimen pääsylinteri | Phase | O/M/V Muut | 1 | 03.02.2005 23:16 |