![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
35x13,5 Mudzillat pyöräytettiin 8" vanteelle kaverin Tojoon, hyvin istuu.
Offiajoo ajatellen vanne on hyvä "alimitottaa" niin voi ajella pienillä paineilla ilman pelkoa että kumi hyppäis vanteelta, tämäkin tietty riippuen renkaasta, löysärunkonen ei tietenkään pysy päällä kauheen hyvin pienillä paineilla. 235/75-15 -> 6" vanne 31x10,5-15 -> 7" vanne 35x13,5-15 -> 8" vanne Tollasta yhdistelmää löytyy meijän tiimin autoista. Noi 35" laitettiin 8" vanteelle senkin takia että jos jossain vaiheessa tekee niistä beadlokit niin ei tuu liian levee n.9" Voimansiirron kestävyys on eniten kuskista kiinni, järkevät ajolinjat ja ennenkaikkee kaasunkäyttö niin ei o paljon murheita. Tietenkin kaikille osille tulee jossain kohtaa tunnit täyteen mutta huolto ja hammaskosketus ym. säädöt kun pitää kunnossa niin pärjää hyvin. LäJällä on nyt jo jonkun aikaa ajeltu 35" pyörillä ja tarpeen mukaan on annettu kenkää koneelle mutta vielä ei o murheita ollu voimansiirron puolella. Renkaat linkussa ruovittaminen, pompotus, rengas ilmassa -> niillä saa osat rikki! ____________________________ VAZ 2121 Niva SORONÓ Off-Road Team #1 Mansen Maasturi Club toveriniva@kotikone.fi |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
JEEPIN VANTEISTA | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.02.2008 23:46 |
Hiluxin vanteista | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.06.2006 23:37 | |
Rockyn vanteista... | Kasa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.06.2005 19:23 |
lj:n vanteista | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.04.2005 22:55 | |
kysymys vanteista | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.10.2003 18:48 |