Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 01.06.2006, 09:20
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Jos tekee pakoputken isommaks heti turbolta saakka, poistaa ne egr systeemit ja kaasuläpät niin yks kierros pumpulta alkaa olla sopiva ja voimaa (vääntöö) on aivan eritahtiin. Lämmöt pysyy paremmin aisoissa kun saa ton pakoputken kuntoon (turbohan siihen isommaks pitäs myös saada että kannattaa ahtojakin alkaa nostaan, kuitenkin tuolla vakioturbolla voi paineet nostaa siihen imusarjan paineventtiilin tuntumaan ihan hyvin ~1bar) ja koneen käyttökierrosalue laajenee huomattavsti (vakiona vetää 2000-3000 välillä nyt 1000-4000). Kulutukseen ei vaikutusta, ennemminkin laskee normaali käytössä kun vetää huomattavasti paremmin ja irtonaisemmin pienemmiltä kierroksilta saakka..

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lisää valvontaa Nerd-O Chit-Chat 17 14.10.2007 13:18
PATROLIIN SYÖTTÖJÄ!!! nizzan Tekniikka & Jutustelu 4 02.07.2007 16:54
Lisää tehoa RJ:hin?? Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 18:09


Sivu luotu: 15:38 (GMT +2).