Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.05.2006, 10:28
MrShit:n Avatar
MrShit MrShit ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.11.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 134
Perusasetus

On toi elektroniikka itselläkin harrastetasolla, mutta onneksi on tuttavia jotka työkseen suunnittelee kaikenlaista. Tosin ne ei vältämättä moottoritekniikasta tiedä hirveesti, mutta jos osaa ongelman selvittää tarpeeksi hyvin niin eiköhän jotain aina keksitä .

Tuli tuosta nokkahihnasta mieleen, että mites muilla on toi kiristys systeemi toiminut? Tuo kiristysrullan jousiviritys tuntuu aivan onnettomalta! Eli jos sen avulla säätää hihnan kireyden niin jää mielestäni aivan liian löysälle. Jos taas vedän kireyden tappiin käsin pystyy hihnaa vielä ihan hyvin sormin kääntämään 90 astetta pisimmästä kohdasta. Luulisi tuon kiristysrullan alkavan huutamaan, jos on liian kireällä.

Kokeilin sitä jousta vielä molemmissa kiinnityspisteissä, eli pysty- ja vaakatasossa. Sama loppu tulos... jos sullakin paatu on hypännyt hihna niin voisiko johtua liian löysälle jääneestä hihnasta vai miten kiristit omasi?

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ-40 B koneen vesipumppu? mikjus Tekniikka & Jutustelu 25 03.10.2007 14:13
M: latureita ja suzukin koneen osia (F10A) geswas O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 19.12.2006 20:36
suzukin koneen vaihdosta kowalski Tekniikka & Jutustelu 5 13.10.2006 10:41
m:läppärunko 2lt koneen Hharri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.08.2006 14:18
Suzukin koneen vaihto 1,0 -> 1,3 (SJ410) Tekniikka & Jutustelu 20 11.04.2006 09:49


Sivu luotu: 00:48 (GMT +2).