Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 27.05.2006, 12:17
hector hector ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 19.03.05
Sijainti: Lappohja (Hanko), .
Viestit: 1.048
Perusasetus

Vaijerin katkeamista pitäisi tietysti välttää mutta eihän sitä aina tiedä jos vaijeri on "viimeisillään" ennenkuin se katkea. Sen verran olen seurannut vinssaamisia että ei niissä välttämättä yritetä vähentää riskejä kiireen yms. takia (samaan syyllistynyt itsekin). Aikoinaan kun ensimmäisiä kertoja luin offauksesta ulkomaan lehdissä, niin niissä usein kerrottiin miten vinssataan turvallisesti, eli esim. konepelti nostettiin pystyyn ettei tule romut tuulilasista sisään, laitettiin esim. matto "imemään" "piiska" energiaa. Näitä näkee harvoin kun jengit vinssaa. Köyttä käyttävien ei ilmeisesti tarvi varoa niin paljon. Välillä hieman hirvittää yleisön "tulilinjalla" olo, niinpä mielestäni kuskin tulisi kehoittaa/käskeä esim suunnistuskisoissa olevaa yleisöä siirtymään, joka ei välttämättä ymmärrä vaaran mahdollisuutta.

Sorry meni hieman OT:ksi.

HJ61-89
SLCK #68
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:toyotan mekaanisen vinssin hj O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 13 29.10.2007 14:55
O: Toyotan mekaanisen vinssin aadu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.02.2007 23:57
Toyotan vinssin laakerit murikka Tekniikka & Jutustelu 4 24.09.2006 14:14
O: toyotan vinssin kartaani... Laakiaasi O/M/V Muut 0 31.01.2005 00:24
toyotan vinssin vetokyky? GSA Tekniikka & Jutustelu 22 26.03.2004 23:41


Sivu luotu: 07:15 (GMT +2).