![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Kokeileppa seuraavaa: kun turbiini alkaa ränkyttää lukkoa päälle/pois, nosta jarrupoljinta ylöspäin kengän kärjellä. Mulla ei toiminu Dodgen lukko, mutta kun teki mainitun tempun niin alkoi pelittää. Jarrupolkimella oleva kytkin hieman säädöistä hukassa.
Niin, ja Chevyssäkin on sähköllä turbiinin lukon ohjaus. Taitaa olla jokaisessa jenkkipelissä cruise ja ilmastointiin liittyvät läpät ohjattu alipaineella. Heikki H. FJDC Montenegros #21 ================================================== Chevrolet K5 Blazer 307+TH350+NP205+D44+14FF Edited by - 4x4_76 on 17/05/2006 16:08:43 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kysymys läjän laatikosta? | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 02.04.2007 20:24 |
| m: Jeep | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 02.04.2006 01:15 | |
| Suikan laatikosta ja ois pirun kiire neuvolle!! | suikkeli | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 12.03.2006 16:10 |
| M: Jeep CJ5 | O/M/V Muut | 6 | 26.08.2005 13:31 | |
| Pajeron akseleista ja laatikosta? | W4NKR | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.08.2004 11:43 |