Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 16.05.2006, 16:17
blazoffer:n Avatar
blazoffer blazoffer ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 31.01.05
Sijainti: Sipoo
Viestit: 802
Perusasetus

Jos lyöt kärryn perään, lastia kärryyn ja ylämäkeen niin pahimmassa tapauksessa lämmöt saattavat karata laatikossa kertavedolla ja sonmoroso. Tämä siis pahimmassa tapauksessa, kyllä ne laatikkoöljyt kannattaa pitää "viileänä".

Mitään mittaria ei tarvita kun varmistaa tuon laatikkoöljyn jäähdytyksen ja pyrkii ehkäsemään turhan luistamisen esim. edellämainituilla toimenpiteillä/tarvikkeilla. Ja jos noitten jälkeen vielä käy liian kuumana niin vikaa löytyy varmaan muualtakin lootasta - veikkaisin.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
automaatin liittäminen toyotaan? Tekniikka & Jutustelu 1 24.01.2007 08:58
Automaatin pannat SoSo Tekniikka & Jutustelu 1 17.05.2006 04:14
Automaatin öljyvuoto Killman Tekniikka & Jutustelu 4 17.05.2005 11:46
Automaatin "virityksestä"? moggirange Tekniikka & Jutustelu 9 30.03.2005 22:28
O. Rankun automaatin vetolevy pee O/M/V Muut 0 27.09.2004 22:19


Sivu luotu: 20:10 (GMT +2).