![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Jos lyöt kärryn perään, lastia kärryyn ja ylämäkeen niin pahimmassa tapauksessa lämmöt saattavat karata laatikossa kertavedolla ja sonmoroso. Tämä siis pahimmassa tapauksessa, kyllä ne laatikkoöljyt kannattaa pitää "viileänä".
Mitään mittaria ei tarvita kun varmistaa tuon laatikkoöljyn jäähdytyksen ja pyrkii ehkäsemään turhan luistamisen esim. edellämainituilla toimenpiteillä/tarvikkeilla. Ja jos noitten jälkeen vielä käy liian kuumana niin vikaa löytyy varmaan muualtakin lootasta - veikkaisin. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
automaatin liittäminen toyotaan? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.01.2007 08:58 | |
Automaatin pannat | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.05.2006 04:14 |
Automaatin öljyvuoto | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.05.2005 11:46 |
Automaatin "virityksestä"? | moggirange | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 30.03.2005 22:28 |
O. Rankun automaatin vetolevy | pee | O/M/V Muut | 0 | 27.09.2004 22:19 |