Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.05.2006, 14:38
SS-Patrol SS-Patrol ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.03.06
Viestit: 44
Perusasetus

Niin a ja o olisi tietää mitä siinä tilanteessa tapahtuu kun kone ei toimi. Penkissä se on periaatteessa helppoa nähdä kun on kaikki mittalaitteet kiinni ja ongelman pystyy periaatteessa toistamaan niin monta kertaa kun haluaa. Kyllähän nyt joku mittalaite varmana antaa jotain hälyttävää näkyviin kun tuo rötääminen tapahtuu: oskiloskoopissa muuttuu sytkäpulssien kuvaajat jos kipinä menee harakoille tai moottorin lokiin tulee esim jotain kummia kierroslukuja tai kaasunasentoarvoja jos on kyse anturien häiriöistä.

Nämä digitaaliohjattujen moottorien ongelmien ratkaisut on välillä kinkkisiä, vaatii kärsivällisyyttä ja analyyttistä asennetta ja välillä pirusti aikaa ja tupakkia. Vapari-isolohkon tehot ei kyllä pitäisi vielä tuottaa ongelmia noille värkeille. Joissain tajuttomasti ahdetuissa turbo vehkeissä voi toki sytkän kapasiteetti loppua paksuilla sooseilla, mutta siitä ei tässä varmaan ole kyse.



Nissan kestää
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tuning tarina.net Juniori83 Linkit 2 23.03.2004 14:40
Tyly tarina RonJeremy This And That 0 18.12.2003 17:36
Koodarin tarina petris This And That 6 26.08.2003 10:56
Timon tarina Wille This And That 4 02.07.2003 23:53
Tarina SamppaFIN Jokes 0 04.01.2003 06:48


Sivu luotu: 20:27 (GMT +2).