Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 13.05.2006, 19:04
Cental73 Cental73 ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 12.05.04
Sijainti: Jokela, Tuusula
Viestit: 1.886
Perusasetus

tunkki jousen ja korin väliin. Nosta sopivasti ettei pultille jää painoa, vaan jousen pään kuorman kantaa tunkki. Älä nosta liikaa, mutten kanittaa päin vastoin. SItten avaimella. Eikös alkuperäisest pultit ole kiikuissa kiinni vielä booreilla? muistelen ainakin bertassa olleen, eli joutuu ottamaan irti molemmisat päistä, sekä jousesta että korvakkeesta. Sitten kun tunkilla on saatu kuormattomaksi paukuta pikkulekalla pultit irti, mutta varovasti ettei kierteet nuljaannu.

"ei ollu mikään amerikan temppu"

SLCK #73
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vinkkejä pajeron vetonivelen irroitukseen awd Tekniikka & Jutustelu 11 29.03.2008 14:57
Rangen nokka-akselin pään pultin momentti? rangemies Tekniikka & Jutustelu 2 01.06.2005 20:05
Jousen puslat wagoneriin. Tekniikka & Jutustelu 5 08.04.2005 12:56
bj:n jousen holkit Tekniikka & Jutustelu 12 16.03.2005 21:39
lehti jousen kiinnike hietsu Tekniikka & Jutustelu 7 02.12.2004 17:32


Sivu luotu: 10:35 (GMT +2).