![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
TARO 92 Olen yrittänyt huonoin tuloksin.
Mulla oli semmoinen upsi, joka piipitti alvariinsa, kun virta oli vähissä. Muuten se kyllä toimi. Huomattavasti järkevämpi ratkaisu, oli kuitenkin invertterin käyttö. Tietokoneen virkaa ajoi autossa, itsekasattu VIA:n Mini-itx emolevyyn perustuva "mini-pc" joka ei tarvinnut kuin 150w:n invertterin toimiakseen. Kuva löytyypi tuolta http://www.freewebs.com/iroc-z28/myhomemadepc.htm Näyttönä 15 tuumainen tft littu, joka toimi suoraan 12v virralla, joten siinä ei pahemmin kikkailuja tarvittu. Itse pc lepäsi takakontissa kolmen sentin solumuovipedillä, eikä ollut mitään ongelmia kovon tai minkään muunkaan kestävyyden kannalta. Puolitoista vuotta se oli ankarassa käytössä kesät talvet. PS. Tuo itsetehty "mini-pc" kotelo olisi joutilaana, ja voisin sen vaikka myydä, jos nyt vaikka joku tuollaista sattuu tarvitsemaan. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
onko kukaan asentanut hj quick lok lukkoo? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.02.2008 22:46 |
onko kukaan? | lantikka | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.07.2005 20:34 |
Onko McLarenin uusi MP4-19B auto voittaja-auto? | SoksalItok | Formula 1 | 2 | 30.05.2004 19:48 |
Onko kukaan leimannu??? | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.03.2004 18:33 |
Onko McLarenin uusi auto voittaja-auto? | Laskos | Formula 1 | 11 | 28.11.2003 14:45 |