Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.05.2006, 09:00
jjtp jjtp ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.04
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 2.172
Perusasetus

joo ja jos pelkän navanpään (napavälityksen) laittais öljyiseksi niin murroksen/vetarin päässä
pitäis laakeri pari stefaa tai tuplahuuli.
kyhäelmän halkasia ja korkeus tulis turhan korkeaksi ja etuakselilla ei tojo murroksessa olisi tilaa laakerille ja stefalle pitävää tiiviste pintaa.
meillä olis töissä myynnissä sisun "satama vetureita" jossa on akselilla tasauspyörästön lukot vakiona ja napavälitykset päissä mutta on niin rankkoja aksuloita että ei menis kun formula tai isojalkojen rakenteluun.

.
.
.
.
.
.
.
.






Edited by - jjtp on 10/05/2006 10:15:44

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
nissanin akseleista KingKong Tekniikka & Jutustelu 2 20.03.2008 15:37
taas akseleista kävikökipiäää Tekniikka & Jutustelu 4 03.12.2007 14:57
hj 60 akseleista =? tonnisata Tekniikka & Jutustelu 7 22.10.2006 12:19
42:sen akseleista.. kenni Tekniikka & Jutustelu 0 11.10.2006 20:43
hj:n akseleista Jii-Jii Tekniikka & Jutustelu 8 24.11.2005 16:57


Sivu luotu: 17:46 (GMT +2).