![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() joo ja jos pelkän navanpään (napavälityksen) laittais öljyiseksi niin murroksen/vetarin päässä pitäis laakeri pari stefaa tai tuplahuuli. kyhäelmän halkasia ja korkeus tulis turhan korkeaksi ja etuakselilla ei tojo murroksessa olisi tilaa laakerille ja stefalle pitävää tiiviste pintaa. meillä olis töissä myynnissä sisun "satama vetureita" jossa on akselilla tasauspyörästön lukot vakiona ja napavälitykset päissä mutta on niin rankkoja aksuloita että ei menis kun formula tai isojalkojen rakenteluun. . . . . . . . . ![]() ![]() Edited by - jjtp on 10/05/2006 10:15:44
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
nissanin akseleista | KingKong | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.03.2008 15:37 |
taas akseleista | kävikökipiäää | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.12.2007 14:57 |
hj 60 akseleista =? | tonnisata | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.10.2006 12:19 |
42:sen akseleista.. | kenni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.10.2006 20:43 |
hj:n akseleista | Jii-Jii | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.11.2005 16:57 |