![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
pumppu tais olla kolmella (vai kahella?) jakopäässä kii ja yhellä takapäästä, jos enemmän kääntää voi olla hyvä löysätä suutinputket pumpun päästä etteivät jää pänninkiin. Jakomerkit kannattaa tarkistaa kyl jos vaikka on hypänny jako jotenki. Vois toi olla jumivan suuttimenki oire kyl.
otat suutinputkia yhen kerrallaan löysälle ja kuuntelet loppuuko nakutus |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty:Diesel Pajeron uusi syyläri.... | k81 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.05.2008 05:15 |
Pajeron ajoituksen säätö? | ases | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.11.2007 20:58 |
Diesel pumpun uusio käyttö. | Bruno | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.03.2006 16:32 |
Pumpun säädöistä hj 60 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 10.08.2005 13:43 | |
DIESEL SYÖTÖN SÄÄTÖ HULLUUS | TimJus | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 11.05.2004 22:15 |