Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 09.05.2006, 21:53
dbltrbl dbltrbl ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.05.03
Sijainti: .
Viestit: 65
Perusasetus

pumppu tais olla kolmella (vai kahella?) jakopäässä kii ja yhellä takapäästä, jos enemmän kääntää voi olla hyvä löysätä suutinputket pumpun päästä etteivät jää pänninkiin. Jakomerkit kannattaa tarkistaa kyl jos vaikka on hypänny jako jotenki. Vois toi olla jumivan suuttimenki oire kyl.

otat suutinputkia yhen kerrallaan löysälle ja kuuntelet loppuuko nakutus





Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty:Diesel Pajeron uusi syyläri.... k81 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 08.05.2008 05:15
Pajeron ajoituksen säätö? ases Tekniikka & Jutustelu 3 07.11.2007 20:58
Diesel pumpun uusio käyttö. Bruno Tekniikka & Jutustelu 7 14.03.2006 16:32
Pumpun säädöistä hj 60 Tekniikka & Jutustelu 4 10.08.2005 13:43
DIESEL SYÖTÖN SÄÄTÖ HULLUUS TimJus Tekniikka & Jutustelu 12 11.05.2004 22:15


Sivu luotu: 22:44 (GMT +2).