![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Ei sillä laakerin merkillä mitään väliä ole, mutta alkuperäisessä (BJ/HJ)laakerissa kartiokulma on suunnilleen kaksinkertainen vakiolaakeriin verrattuna, eli laakeri kestää enemmän aksiaalista kuormitusta. Laakeriliikkeestä löytyy kyllä laakereita oikeilla mitoilla, mutta ei oikealla kartiokulmalla, ei edes Koyon tekemänä. Näin ainakin n. 10v. sitten, nyt tilanne voi tietysti olla toinen.
Timop Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzukin olkatapin laakerit | pikkujussi | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 13.01.2010 20:10 |
Olkatapin vaihto | pkarlstedt | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 21.04.2007 20:10 |
BJ:n PTO:n laakerit | Eskimo | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.03.2007 12:45 |
HJ60 Olkatapin laakerin mitat | juhasiren | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 26.01.2007 20:01 |
Olkatapin vaihto (vw lt 45) | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.10.2006 19:53 |