Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 08.05.2006, 09:41
Rojota:n Avatar
Rojota Rojota ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 20.05.04
Sijainti: vaasa
Viestit: 490
Perusasetus

Mikä tuosta täyskevennetystä taka-akselista tekee niin ehdottoman hyvän verrattuna puolikevennettyyn? Itse oon ymmärtäny että esim. täyskevennetyn vetarin "ulkokiinnitys" on altis hajoamaan helposti kun taas puolikevennetty ei kovinkaan helposti petä kovassakaan käytössä. Voihan olla että vetari katkeaa, jolloin kyyti on kyllä kurjaa, mutta useastiko näitäkään on sattunut tojon vetarivahvuuksilla? Itse en tiedä kumpaakaan akselimallia erityisesti nostaa toistaan paremmaksi ja siksi kiinnostaa tietää mikä tuossa on takana..

Lainaus:
quote:
Kaikkiist helpoin ja järkevin temppu on siis vaihtaa HJ-6x akselit alle. Tulee se 30mm per puoli leveyttä lisää mutta sehän on vaan plussaa samoin kuin täyskelluva taka-akseli isoilla jarruilla (jos ei jo ollut). 60/61 akseleleita on suomi pullollaan mutta noi 42/75 on vähän harvemmassa.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
nissanin akseleista KingKong Tekniikka & Jutustelu 2 20.03.2008 15:37
taas akseleista kävikökipiäää Tekniikka & Jutustelu 4 03.12.2007 14:57
hj 60 akseleista =? tonnisata Tekniikka & Jutustelu 7 22.10.2006 12:19
42:sen akseleista.. kenni Tekniikka & Jutustelu 0 11.10.2006 20:43
hj:n akseleista Jii-Jii Tekniikka & Jutustelu 8 24.11.2005 16:57


Sivu luotu: 06:42 (GMT +2).