![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
3.5 (3528 cm3) oli alkuperäisen Roverin V8-koneen iskutilavuus. Siitä tehtiin ensimmäinen ruiskukone 80-luvun puolivälissä ja sitä ryhdyttiin kutsumaan 3.5 EFI:ksi erotukseksi kaasarikoneesta.
Tässä on Lucaksen tekemä Boschin lisenssiruisku läppätyyppisellä ilmamäärämittarilla. Teho noin 164 hp vähän versiosta riippuen. Koneen iskutilavuutta suurennettiin 3.9 litraan (3950 cm3) -90 vuosimalliin (tuli myyyntiin -89 lopussa) ja samalla ruiskusysteemi muuttui uudemmaksi, jossa kuumalankailmamäärämittari. Teho 184 hp (ilman kattia). 3.9 V8 on hyvä kone ja ruiskusysteemi on luotettava. Jotain tietoa eri koneista ja niiden tunnistamisesta: http://www.offroadpaja.fi/VIN/LR_VIN_V8.htm T, Antti antti@offroadpaja.fi http://www.offroadpaja.fi/ |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitä eroa Fedimalla ja Insalla? | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 10.11.2007 12:00 | |
Mitä eroa dl-50 ja dl-51 koneilla? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.10.2006 10:23 | |
Mitä eroa? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.09.2005 08:15 | |
mitä eroa on,. | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 23.05.2005 07:32 |
mitä eroa? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.05.2004 22:13 |