![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
|
Mix renkaat pitäis tasapainottaa vuosittain? Siis normaalitilanteessa, jossa ei ole tiedossa olevia ongelmia/ravistusta ja rengas on kulunut tasaisesti?
Mulle varmaan suurin syy vaihtaa renkaat itse (siis myös käyttöautoon) on se että vaihdpon voi tehdä just silloin kun aika on omasta mielestä soppeli, tai sitten mulla vaan ei ole sitä jonon ohi -korttia rengasliikkeeseen tai liike oli väärä, muutama vuosi taaksepäin liisariauton kanssa meinas mennä hermot renkaanvaihdossa, oli vissiin joku muukin samalla asialla jotakuinkin samaan aikaan... Ja samalla tulee tusiaan vilkaistua ja jarrulevy ja -palat, ja muutenkin alustaa, ja putsattua pyörän napa ja vanne ennen uuden renkaan paikoilleenlaittoa. Ja pultit saa avaimella momenttiin. "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rangen vaihdelaatikon vaihtaminen | janiojan | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 05.05.2008 21:10 |
| Hilux N110 Penkkien vaihtaminen? | dragonfly | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 20.12.2007 18:31 |
| Oletussähköpostiohjelman vaihtaminen? | Reetu | Chit-Chat | 13 | 23.01.2006 19:18 |
| Moottorin vaihtaminen ja lainsäädäntö | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 25.08.2005 07:17 |
| Automaattisen napalukon vaihtaminen manuaaliseen? | Hammer__ | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 20.10.2004 17:09 |