Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 26.04.2006, 19:54
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Ai niin, AKE on laittanut kaikki Cherokeet seitkytluvun varsinkin niin samaan nippuun.

VAIKKA NIITÄ ON OIKEASTI:

15-Wagoneer 4 door station wagon
16-Cherokee 2 door station wagon
17-cherokee wide track 2-door station wagon
18-Cherokee 4door station wagon

Siis nämä neljä on samassa nipussa vertailukohteina ja tuossa n 17 on eri runko ja kori kun noissa muissa. Akselit, välitykset, vaihteistot kaikki on AKE:n mielestä SAMOJA


Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
trooperin runkonumeron sijainti ialas Tekniikka & Jutustelu 7 16.08.2006 20:18
Runkonumeron siirto... NORT Tekniikka & Jutustelu 24 06.06.2005 20:54
LaaLaa:n salaisuus... AVRO Tekniikka & Jutustelu 4 21.09.2004 09:57
Rangen omistajien salaisuus.. Kovakalu69 Tekniikka & Jutustelu 6 18.05.2004 21:59
Linuxin salaisuus on selvinnyt! Lars Software 0 24.04.2002 00:41


Sivu luotu: 11:25 (GMT +2).