![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#12
|
|||
|
|||
|
just menossa vastaava operaatio ja käytin tuota tervaa maalia siihen pohjalle todella liurua ja valuu joka koloon sit päälle vasaralakkaa ja omasta mielesta tuli hyvä. toisten mielipiteitä en tiedä<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> mutta muutama isäukon naapuri käyny kattelemassa ja kommentoineet et noin tulee paras,kuulemma just tuo terva maali on kaikista paras. ennenvanhaan hevosen reenjalaksetkin tervattiin<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
jos mieleistä ei löydy, tehdään itse! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Auton maalaus | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 28.07.2009 18:01 | |
| Rangen maalaus | janiojan | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 11.05.2007 20:48 |
| maalaus. | tpi57 | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 25.03.2007 16:55 |
| Bj:n maalaus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.06.2006 23:34 | |
| Maalaus | Yleiset | 0 | 05.09.2003 07:00 | |