Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 17.04.2006, 18:16
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.569
Perusasetus

Tuli sitten vaihdettua oikeanpuoleinen vetarinkumi kutukoppiin.

Tässä välissä kiitokset tietäjille neuvoista joita tuli aiemmin jossain ketjussa, homma meni mutkattomasti, varsinkin vinkki kumin liimaamisesta ennen asennusta oli varmasti arvokas. En tiedä miten olis pysynyt urassaan ilman, aika pinkee tuntui olevan.

Pumppukärry-kuormalava-jarrurumpu oli passeli yhdistelmä murikan liikutteluun, tuli ulos ja meni sisään ilman kiroilua. Murikan kiinnityspultit saivat asennuksessa hieman Loctitea kierteisiin, jos kerran ovat halukkaita aukeilemaan, tässä ne olivat kireällä.
Samalla tietysti tuli vaihdettua öljyt etumurikoihin, peräänkin olisin vaihtanut, mutta tyhjennysproppu ei suostunut aukeamaan ilman tuskailua. Öljyä kumminkin tuntui olevan, joten paremmalla ajalla sitten.
Sitten kysymys, mistä vasen napa oli täyttynyt öljystä? Täyttöpropun kun avasi niin tuli ns. öölit silmille... Meniskö perämurikasta öölit sinne, mutta mikä vuotaa? Vetarinkumin messinkiholkki, vai onko siellä joku tiivari piilossa?

Lopuksi pakolliset kuvat.



Life sucks, then you die...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 23:55 (GMT +2).