![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Omas oli 2 jännitteenalentajaa kytkinpolkimen yläpuolella, päällä olevan lapun mukaan max. 1A. Toisesta oli tinaus pettäny eikä kumpikaan enää alentanu jännitettä. Taitaavat olla kierroslukumittaria ja radiota varten.
Eipä enää tarvi ihimetellä miksi ei kierroslukumittari toimi jos on saanu 24v ties kuinka monta vuotta. Kannattaa radiolle laittaa jonkulainen alentaja, tua toisesta akusta virranryöstö on oiva keino tuhota akkuja. -- Patrol 3.3 4x4 Honda XL600 2x1 Pajero V6 3000 (emännän kauppakassi) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mahtuuko 33x12.5x15 pyörimään Patrolissa? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.04.2006 21:21 | |
Mikä turbo & paljo on ahdot vakio Patrolissa,sd33t | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.12.2005 21:04 | |
Patrolissa outo sähkö(?) vika | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 08.11.2005 23:17 |
patrolissa pehmeä jarrupoljin | patrol88 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 15.11.2004 16:09 |