Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 17.04.2006, 06:59
freddie freddie ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.04
Sijainti: Kauhava, Finland.
Viestit: 465
Perusasetus

Omas oli 2 jännitteenalentajaa kytkinpolkimen yläpuolella, päällä olevan lapun mukaan max. 1A. Toisesta oli tinaus pettäny eikä kumpikaan enää alentanu jännitettä. Taitaavat olla kierroslukumittaria ja radiota varten.

Eipä enää tarvi ihimetellä miksi ei kierroslukumittari toimi jos on saanu 24v ties kuinka monta vuotta.

Kannattaa radiolle laittaa jonkulainen alentaja, tua toisesta akusta virranryöstö on oiva keino tuhota akkuja.

--
Patrol 3.3 4x4
Honda XL600 2x1
Pajero V6 3000 (emännän kauppakassi)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mahtuuko 33x12.5x15 pyörimään Patrolissa? Tekniikka & Jutustelu 7 29.04.2006 21:21
Mikä turbo & paljo on ahdot vakio Patrolissa,sd33t Tekniikka & Jutustelu 2 22.12.2005 21:04
Patrolissa outo sähkö(?) vika VonLeka Tekniikka & Jutustelu 11 08.11.2005 23:17
patrolissa pehmeä jarrupoljin patrol88 Tekniikka & Jutustelu 14 15.11.2004 16:09


Sivu luotu: 07:05 (GMT +2).