Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.04.2006, 12:02
matti-x matti-x ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.08.05
Sijainti: roi, .
Viestit: 135
Perusasetus

Samalla kannattaa tarkistaa että akselien laakerit on ehjät. Yhestä suikerosta oli porsinu laakerit ja siirtäjä. Kumpi lie suurempi syy rattaiden sorvautumiseen. TAI SITTEN: jos olisikin niin että laakerivamman seurauksena pyörät hylkii toisiaan ja vaihde pomppaa päältä ja siirtäjä vääntyy siinä rytäkässä?? Me täytetiin siirtäjätangossa oleva rajoitinlovi migillä ja ja sorvattiin pyöreäksi. Siitä onkin Tuhnu kirjottanu jossain toisessa topicissa. Söörtsillä kai löytyy en jaksa ettiä.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suitsan pakki Vit....lee!!! korbimotors Tekniikka & Jutustelu 19 26.06.2007 05:22
Suzukin pakki metelöi Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 21 29.05.2006 22:53
Bj:n etuveto ei pysy päällä!! Tekniikka & Jutustelu 5 20.04.2006 18:19
o:suzukin pakki rattaat O/M/V Muut 3 26.03.2005 09:56
Ei pysy 4wd päällä KajdePuu Tekniikka & Jutustelu 7 16.02.2005 14:50


Sivu luotu: 08:13 (GMT +2).