Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 12.04.2006, 17:33
laiskuri laiskuri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.03.06
Sijainti: Vantaa, .
Viestit: 48
Perusasetus

Mites olis joku tämmönen: rätin reuna taitetaan hiukan ja taitoksen sisään ommellaan jotain taipuisaa mutta kohtuullisen jäykkää tavaraa esim paineilmalle tarkotettua putkea vaikka 8mm, vaijeria taikka ihan vaan narua. Autoon sitte joku lista johon putkivaijerinaru hässäkän voi pujottaa eli tarvii olla jonku verran kourumainen.
Taikka lista vois olla semmonen että rätin reuna painetaan siihen päälle
ja se lukitaan paikoilleen pujottamalla joku toinen lista tai taipuisa putki.
Tää kiinnitys vois olla pelkästään vaikka paikassa mistä vesi menee helpoiten sisään eli etureuna ja yläpää, rätin helmoissa vois olla Maritimin helevetin kalliita neppareita.
En tiedä onks toi ajatus ymmärrettävisssä, ehkäpä piirustus kertois enempi kun mun selitykset.
Tiedä sitte että joutuisko vaihtaa listat joka mettä reissun jälkeen kun ovat kasassa ja rätti ei mee paikoilleen. Ehkä saattais saada semmoseen kohtaan ettei olis kosketuksille arassa paikkaa.
Tää oli tämmönen ehdotus, itekkin joskus aiemmin pähkäilly saman tyyppisiä onkelmia enkä vielä oo päässy kunnon lopputulokseen.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: bj-40 rättikatto LINNA O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 24.05.2007 00:47
o:BJ 40 RÄTTIKATTO make4444 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 10.06.2006 06:05
o:BJ 40 RÄTTIKATTO make4444 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 12.04.2006 20:06
M: CJ-5 Rättikatto Jeeper O/M/V Muut 9 20.06.2004 18:58
rättikatto BJ-42 Tekniikka & Jutustelu 0 30.07.2003 12:01


Sivu luotu: 22:14 (GMT +2).