Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 09.04.2006, 20:10
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Tuossahan se syy onkin, miksi taka-akselia vaihdan ja nimenomaan eroon C-clipseistä.
Niiden suunnittelija pitäisi laittaa vinssaamaan autoa 100km metsässä kun akselit
on katki. Dana35 on liian heikko isoilla renkailla maastossa ajeluun. On kyllä
säästetty väärässä paikassa. Yhden kun vielä ehdin katkaista, niin on tukevat
pöydänjalat koossa

Pitää saada sellaiset akselit, ettei kokoajan ajattele "kohta paukkuu". Ei tarvii
kuin vinssin vaijerin rusahtaa, heti ajattelee, että nyt meni akselit.

Näin jälkeenpäin ajatellen, ensimmäinen ostos olisi pitänyt olla uusi taka-akseli ja
sitten vasta harkita muiden kamojen ostamista. Mutta turha jossitella.

Just do it!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O/CJ Jeepin ikkunankarmi timmy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.02.2008 08:12
JEEPIN VANTEISTA vepele Tekniikka & Jutustelu 5 03.02.2008 23:46
jeepin kolinat audiopro Tekniikka & Jutustelu 2 28.12.2005 00:45
jeepin soa Tekniikka & Jutustelu 14 06.07.2004 21:29
Jeepin EGR HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 3 03.06.2004 08:34


Sivu luotu: 20:49 (GMT +2).