Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 09.04.2006, 08:33
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Ja kitka"lukko" eli luistonrajoitin on jotain avoimen tasauspyörästön ja lukitun väliltä, tiukuudesta riippuen jakaa vääntöä avointa tasauspyörästöä enemmän hitaammin pyörivälle akselille, eli yrittää tasata pyörintäeroa mutta vain tiettyyn pisteeseen saakka, eli jos voimaa on tarjolla riittävästi ja akseleilla on hyvin erilainen pito niin vain toinen pyörii.

Tasauspyörästöihin on myös 100% automaattilukkoja, joita ei voi kytkeä auki tai kiinni erikseen, ne huolehtivat itsekseen siitä että molemmat puolet pyörivät.

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Perus laskutusohjelma Chit-Chat 23 19.03.2009 18:29
Perus katu ja AT rengas legro Tekniikka & Jutustelu 3 29.01.2008 09:12
Jälkkäri turbo perus 3.3 patrolliin? Sameli Tekniikka & Jutustelu 3 25.10.2006 01:20
M:juttuja ari O/M/V Muut 0 22.11.2005 19:02
how-to-juttuja Tapsa_ja_Dumbo Linkit 0 09.05.2005 10:05


Sivu luotu: 03:40 (GMT +2).