![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ja kitka"lukko" eli luistonrajoitin on jotain avoimen tasauspyörästön ja lukitun väliltä, tiukuudesta riippuen jakaa vääntöä avointa tasauspyörästöä enemmän hitaammin pyörivälle akselille, eli yrittää tasata pyörintäeroa mutta vain tiettyyn pisteeseen saakka, eli jos voimaa on tarjolla riittävästi ja akseleilla on hyvin erilainen pito niin vain toinen pyörii.
Tasauspyörästöihin on myös 100% automaattilukkoja, joita ei voi kytkeä auki tai kiinni erikseen, ne huolehtivat itsekseen siitä että molemmat puolet pyörivät. "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Perus laskutusohjelma | Chit-Chat | 23 | 19.03.2009 18:29 | |
Perus katu ja AT rengas | legro | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.01.2008 09:12 |
Jälkkäri turbo perus 3.3 patrolliin? | Sameli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.10.2006 01:20 |
M:juttuja | ari | O/M/V Muut | 0 | 22.11.2005 19:02 |
how-to-juttuja | Tapsa_ja_Dumbo | Linkit | 0 | 09.05.2005 10:05 |